Google AdWords: Pārskats reklāmdevējiem

Kas ir Google AdWords?

  • Google AdWords ir Google tiešsaistes reklāmas programma, kas ļauj iegūt jaunus klientus un attīstīt savu biznesu.
  • Ar AdWords, jūs varat izvēlēties, kur tiek rādīta jūsu reklāma, noteikt sev ērtu budžetu un izmērīt savas reklāmas ietekmi.
  • Nav nekādu obligāto izdevumu saistību. Varat pārtraukt vai pilnībā beigt lietot pakalpojumu jebkurā brīdī.
  • Sāciet jau tagad https://adwords.google.com

Ar Google AdWords reklāmu jūs varat sasniegt cilvēkus, kad tie meklē vārdus vai frāzes (kurus mēs saucam par atslēgvārdiem), vai pārlūko tīmekļa vietnes par tēmām, kas saistītas ar jūsu uzņēmumu. Jūsu reklāmas var parādīties Google un tās partneru tīmekļa vietnēs. Ar Maksas Par Klikšķi (MPK) cenu noteikšanu jūs maksājat tikai tad, kad kāds uzklikšķina uz jūsu reklāmas.

Jūsu reklāmas parādās blakus atbilstošam saturam 

Cilvēki uzklikšķina uz jūsu reklāmām      

Un tiek savienoti ar jūsu uzņēmumu

Priekšrocības, izmantojot Google AdWords

Dažas svarīgas lietas, kas atšķir no AdWords no citiem reklāmas veidiem. Izmantojot AdWords, jūs varat:

Sasniegt cilvēkus tieši tajā brīdī, kad viņi meklē to, ko piedāvājat

  • Jūsu reklāma parādās tiem cilvēkiem, kuri jau meklē jūsu piedāvātās preces un pakalpojumus. Tāpēc ir lielāka iespēja, ka šie cilvēki izmantos jūsu piedāvājumu.
  • Varat izvēlēties, kur tiks rādīta jūsu reklāma – kurās vietnēs un ģeogrāfiskās teritorijās (rajoni, pilsētas, vai pat apkaimes).
  • Google reklāmas tīkls (GDN) vien sasniedz 80% interneta lietotāju ASV.

Kontrolējiet savu budžetu

  • Ar Maksas Par Klikšķi (MPK) cenu noteikšanu jūs maksājat tikai tad, kad kāds uzklikšķina uz jūsu reklāmas, nevis kad tā parādās. Pastāv dažādas cenu noteikšanas iespējas, no kurām varat izvēlēties.
  • Jūs varat izlemt, cik daudz vai maz vēlaties tērēt mēnesi, un jums nekad nebūs jāmaksā vairāk par šo summu.
  • Nav nekādu obligāto izdevumu saistību.

Redzēt, kas tieši piesaista cilvēkus jūsu reklāmā, un balstīties uz to

  • Iespēja skatīt pārskatu par to, kā veicas jūsur reklāmai – redzēt, cik jaunu klientu savienojušies ar jūsu uzņēmumu konkrētās reklāmas dēļ, no kuras vietas ir šie cilvēki un vēl.
  • Izmantojiet AdWords rīkus, lai rediģētu un uzlabotu savu reklāmu, palielinot potenciālo klietnu skaitu, kuri savienosies ar jūsu uzņēmumu.

Piemērs

Pieņemsim, ka jums pieder velosipēdu remontdarbnīca netālu no Bostonas. Izveidojiet reklāmu tā, lai tā parādās klientiem tikai šajā teritorijā. Kad kāds Google meklētājā ievadīs „divriteņu remonts netālu no Bostonas”, viņi varēs redzēt jūsu reklāmu un savienoties ar jūsu uzņēmumu.

To ir ļoti vienkārši uzsākt, un to ir viegli pārtraukt vai izbeigt. Nekādu saistību.

Iesakām izlasīt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *